Ghjornu mundiale di l'ipertensione |Misura a vostra pressione sanguigna accuratamente, cuntrola, vive più longu

U 17 di maghju di u 2023 hè u 19u "Giornu mundiale di l'ipertensione".

L'ipertensione hè cunnisciuta cum'è "l'assassinu" di a salute umana.Più di a mità di e malatie cardiovascular, i colpi è l'insufficienza cardiaca sò causati da ipertensione.Dunque, avemu sempre una longa strada per andà in a prevenzione è u trattamentu di l'ipertensione.

01 Prevalenza glubale di ipertensione

In u mondu sanu, circa 1,28 miliardi di adulti di 30-79 anni soffrenu di pressione alta.Solu u 42% di i malati cù ipertensione sò diagnosticati è trattati, è circa unu in cinque pazienti anu a so ipertensione sottu cuntrollu.In u 2019, u numeru di morti causati da l'ipertensione in u mondu hà superatu i 10 milioni, cuntendu circa 19% di tutti i morti.

02 Chì ghjè l'ipertensione?

L'ipertensione hè un sindromu cardiovascular clinicu carattarizatu da l'aumentu persistente di i livelli di pressione di sangue in i vasi arteriali.

A maiò parte di i pazienti ùn anu micca sintomi o segni evidenti.Un picculu numeru di pazienti ipertensivi pò avè vertigini, fatigue o sanguinamenti nasali.Certi pazienti cù a pressione sanguigna sistolica di 200 mmHg o sopra ùn pò micca avè manifestazioni cliniche evidenti, ma u so core, u cervellu, i rini è i vini sanguini sò stati danucati à un certu puntu.Quandu a malatia prugressa, e malatie chì ponenu a vita, cum'è l'insufficienza cardiaca, l'infartu miocardicu, l'emorragia cerebrale, l'infartu cerebrale, l'insufficienza renale, l'uremia è l'occlusione vascular perifèrica eventualmente accaderanu.

(1) Ipertensione essenziale: cunta circa 90-95% di i pazienti ipertesi.Pò esse ligatu à parechji fatturi, cum'è fattori genetichi, stile di vita, obesità, stress è età.

(2) Ipertensione secundaria: cunta circa 5-10% di i pazienti ipertesi.Hè un aumentu di a pressione sanguigna causata da altre malatie o droghe, cum'è malatie renali, disordini endocrini, malatie cardiovascular, effetti secundari di a droga, etc.

03 Terapia di droga per i pazienti ipertesi

I principii di trattamentu di l'ipertensione sò: piglià a medicina per un bellu pezzu, regulendu u nivellu di pressione sanguigna, migliurà i sintomi, prevenzione è cuntrollu di cumplicazioni, etc. E misure di trattamentu includenu a migliurà di u stilu di vita, u cuntrollu individualizatu di a pressione sanguigna è u cuntrollu di i fatturi di risichi cardiovascular, trà i quali. L'usu longu di droghe antihypertensive hè a misura di trattamentu più impurtante.

I clinichi di solitu sceglienu una cumminazione di diverse droghe basatu nantu à u livellu di pressione di sangue è u risicu cardiovascular generale di u paci, è combina a terapia di droga per ottene un cuntrollu efficace di a pressione di sangue.Medicamenti antihypertensivi cumunimenti utilizati da i pazienti includenu l'inhibitori di l'enzyme di cunversione di l'angiotensina (ACEI), i bloccanti di u receptore di l'angiotensina (ARB), i β-blockers, i bloccanti di i canali di calcium (CCB) è i diuretici.

04 Test geneticu per l'usu individualizatu di droghe in pazienti ipertesi

Attualmente, e droghe antihypertensive usate in rutina in a pratica clinica sò generalmente differenzi individuali, è l'effettu curativu di i drogu di ipertensione hè assai correlata cù polimorfismi genetichi.Pharmacogenomics pò chjarificà a relazione trà a risposta individuale à a droga è a variazione genetica, cum'è l'effettu curativu, u livellu di dosage è e riazzioni avversi aspetta.I medichi chì identificanu i miri di geni implicati in a regulazione di a pressione di sangue in i pazienti ponu aiutà à standardizà a medicazione.

Per quessa, a rilevazione di polimorfismi genetichi ligati à a droga pò furnisce evidenza genetica pertinenti per a selezzione clinica di i tipi di droga adattati è e dosi di droga, è migliurà a sicurezza è l'efficacità di l'usu di droghe.

05 Populazione applicabile per a prova genetica di medicazione individualizzata per l'ipertensione

(1) Pacienti cù ipertensione

(2) E persone cù una storia di famiglia di ipertensione

(3) E persone chì anu avutu reazzioni avversi di droga

(4) E persone cun effettu di trattamentu di droga poviru

(5) E persone chì anu bisognu di piglià parechje droghe à u stessu tempu

06 Soluzioni

Macro & Micro-Test hà sviluppatu parechji kit di rilevazione di fluorescenza per a guida è a rilevazione di i medicazione per l'ipertensione, chì furnisce una soluzione generale è cumpleta per guidà a medicazione clinica individualizzata è valutà u risicu di reazioni avverse di droghe gravi:

U pruduttu pò detectà 8 gene loci ligati à droghe antihypertensive è 5 classi principali di droghe currispondenti (blocatori di u receptore adrenergicu B, antagonisti di u receptore angiotensina II, inhibitori di l'enzima di cunversione di l'angiotensina, antagonisti di calciu è diuretici), un strumentu impurtante chì pò guidà a medicazione individualizzata clinica. è valutà u risicu di reazzioni avversi serii di droga.Detectendu l'enzimi metabolizzanti di e droghe è i geni di destinazione di a droga, i clinichi ponu esse guidati à selezziunà droghe antiipertensive adatte è dosi per pazienti specifichi, è migliurà l'efficacità è a sicurità di u trattamentu di droga antiipertensiva.

Facile à aduprà: utilizendu a tecnulugia di curve di fusione, 2 pozzi di reazione ponu detectà 8 siti.

Alta sensibilità: u limitu di rilevazione più bassu hè 10.0ng/μL.

Alta precisione: Un totale di 60 campioni sò stati pruvati, è i siti SNP di ogni genu eranu cunsistenti cù i risultati di a sequenza di a prossima generazione o di a sequenza di a prima generazione, è a rata di successu di rilevazione era 100%.

Risultati affidabili: u cuntrollu di qualità standard internu pò monitorà tuttu u prucessu di rilevazione.


Tempu di Post: 17-May-2023