Finisci a malaria per u bonu

U tema per u ghjornu mundiale di a malaria 2023 hè "Finà a malaria per u bonu", cun un focusu nantu à l'accelerazione di u prugressu versu l'obiettivu glubale di eliminà a malaria da 2030. Questu averebbe bisognu di sforzi sustinuti per espansione l'accessu à a prevenzione, u diagnosticu è u trattamentu di a malaria, ancu. cum'è a ricerca è l'innuvazione in corso per sviluppà novi strumenti è strategie per luttà contra a malatia.

01 Panoramica diMalaria

Sicondu u rapportu di l'Organizazione Mondiale di a Salute, circa 40% di a pupulazione mundiale hè minacciata da a malaria.Ogni annu, da 350 à 500 milioni di persone sò infettati da a malaria, 1,1 milioni di persone mori da a malaria, è 3 000 zitelli mori da a malaria ogni ghjornu.L'incidenza hè principalmente cuncentrata in i zoni cù l'ecunumia relativamente arretrata.Per circa una persona su duie in u mondu sanu, a malaria resta di granu una di e minacce più gravi per a salute publica.

02 Cumu si sparghje a malaria

1. Trasmissioni mosquito-borne

U principale vettore di malaria hè u mosquito Anopheles.Hè prevalente principarmenti in i tròpichi è subtropichi, è l'incidenza hè più frequente in l'estiu è u vaghjimu in a maiò parte di i zoni.

2. Trasmissioni di sangue

A ghjente pò esse infettata da a malaria per trasfusione di sangue infettatu cù parassiti Plasmodium.A malaria congenitale pò ancu esse causata da danni à a placenta o infezzione di ferite fetali da malaria o sangue maternu chì porta a malaria durante u parto.

Inoltre, e persone in i zoni non endemichi di malaria anu una debule resistenza à a malaria.A malaria hè facilmente trasmessa quandu i pazienti o i trasportatori da e zone endemichi entranu in e zone non endemiche.

03 Manifestazioni cliniche di malaria

Ci sò quattru tipi di Plasmodium chì parasitanu u corpu umanu, sò Plasmodium vivax, Plasmodium falciparum, Plasmodium malariae è Plasmodium ovale.I sintomi principali dopu l'infezzione di malaria includenu friddi periodichi, febbre, sudazione, etc., à volte accumpagnati da mal di testa, nausea, diarrea è tosse.I Pacienti cù cundizzioni severi ponu ancu sperimentà delirium, coma, scossa è fallimentu di fegatu è renali.Se ùn sò micca trattati in u tempu, ponu esse periculosi per a vita per u trattamentu ritardatu.

04 Cumu prevene è cuntrullà a malaria

1. L'infezzione di malaria deve esse trattata in u tempu.I drogi cumunimenti usati sò chloroquine è primaquine.Artemether è dihydroartemisinin sò più efficaci in u trattamentu di malaria falciparum.

2. In più di a prevenzione di a droga, hè ancu necessariu di piglià misure per prevene è eliminà i mosquitoes per riduce u risicu di infezzione di malaria da a radica.

3. Improve u sistema di deteczione di malaria è trattà l'infettatu in u tempu per prevene a diffusione di malaria.

05 Soluzione

Macro & Micro-Test hà sviluppatu una serie di kit di rilevazione per a rilevazione di malaria, chì ponu esse applicati à a piattaforma di rilevazione immunocromatografia, a piattaforma di rilevazione di PCR fluorescente è a piattaforma di rilevazione di amplificazione isotermica.Offriamu soluzioni olistiche è complete per u diagnosticu, u monitoraghju di u trattamentu è a prognosi di l'infezione da Plasmodium:

Piattaforma di immunocromatografia

l Plasmodium Falciparum/Plasmodium Vivax Antigen Detection Kit (Colloidal Gold)

l Kit de détection de l'antigène Plasmodium Falciparum (or colloïdal)

l Kit di rilevazione di l'antigene di Plasmodium (oru colloidale)

Stu kit hè destinatu à a rilevazione qualitativa in vitro è l'identificazione di Plasmodium falciparum (Pf), Plasmodium vivax (Pv), Plasmodium ovale (Po) o Plasmodium malaria (Pm) in sangue venoso o sangue capillare di persone cù sintomi è segni di protozoa di malaria. , chì pò aiutà à u diagnosticu di l'infezione da Plasmodium.

· Facile à aduprà: Solu 3 passi
· Temperature di l'ambienti: Trasportu è almacenamentu à 4-30 ° C per 24 mesi
· Accuratezza: Alta sensibilità è specificità

Piattaforma PCR fluorescente

l Kit di rilevazione di l'acidu nucleicu di Plasmodium (PCR di fluorescenza)

l Kit di rilevazione di acidi nucleici di Plasmodium liofilizzato (PCR di fluorescenza)

Stu kit hè utilizatu per a deteczione qualitativa in vitro di l'acidu nucleicu di Plasmodium in campioni di sangue perifericu di i pazienti cun suspettata infezione da Plasmodium.

· Cuntrollu internu: Monitorà cumplettamente u prucessu sperimentale per assicurà a qualità di l'esperimentu
· Alta specificità: Nisuna reattività incruciata cù patogeni respiratorii cumuni per risultati più precisi
· Alta sensibilità: 5 Copies/μL

Piattaforma di amplificazione isotermica

l Kit di rilevazione di l'acidu nucleicu basatu annantu à l'amplificazione isotermica di sonda enzimatica (EPIA) per Plasmodium

Stu kit hè utilizatu per a deteczione qualitativa in vitro di l'acidu nucleicu di parassita di malaria in campioni di sangue perifericu di pazienti suspettati di infezione da plasmodium.

· Cuntrollu internu: Monitorà cumplettamente u prucessu sperimentale per assicurà a qualità di l'esperimentu
· Alta specificità: Nisuna reattività incruciata cù patogeni respiratorii cumuni per risultati più precisi
· Alta sensibilità: 5 Copies/μL

Numeru di catalogu

Nome di u produttu

Specificazione

HWTS-OT055A/B

Plasmodium Falciparum/Plasmodium Vivax Antigen Detection Kit (Or colloidale)

1 prova / kit, 20 teste / kit

HWTS-OT056A/B

Kit de détection de l'antigène Plasmodium Falciparum (or colloïdal)

1 prova / kit, 20 teste / kit

HWTS-OT057A/B

Kit di rilevazione di l'antigene di Plasmodium (oru colloidale)

1 prova / kit, 20 teste / kit

HWTS-OT054A/B/C

Kit di rilevazione di acidi nucleici di Plasmodium liofilizzato (PCR di fluorescenza)

20 teste / kit, 50 teste / kit, 48 teste / kit

HWTS-OT074A/B

Kit di rilevazione di l'acidu nucleicu di Plasmodium (PCR di fluorescenza)

20 teste / kit, 50 teste / kit

HWTS-OT033A/B

Kit di rilevazione di l'acidu nucleicu basatu annantu à l'amplificazione isotermica di sonda enzimatica (EPIA) per Plasmodium

50 teste / kit, 16 teste / kit


Postu tempu: Apr-25-2023