Macro & Micro-Test facilita a screening rapidu di Monkeypox

U 7 di maghju di u 2022, un casu lucale di infezione da u virus di a variola di scimmia hè statu signalatu in u Regnu Unitu.

Sicondu Reuters, u 20u tempu lucale, cù più di 100 casi cunfirmati è suspettati di monkeypox in Europa, l'Organizazione Mondiale di a Salute hà cunfirmatu chì una riunione d'urgenza nantu à u monkeypox si ferà u stessu ghjornu.Attualmente, hà implicatu parechji paesi, cumpresu u Regnu Unitu, i Stati Uniti, a Spagna, etc. Un totale di 80 casi di monkeypox è 50 casi suspettati sò stati signalati in u mondu sanu.

Macro & Micro-Test facilita a screening rapidu di Monkeypox1

Mappa di distribuzione di l'epidemia di Monkeypox in Europa è in America da u 19 di maghju

Monkeypox hè una zoonotica virali rara chì si sparghje generalmente trà e scimmie in l'Africa Centrale è Occidentale, ma in ocasioni à l'omu.Monkeypox hè una malatia causata da u virus Monkeypox, chì appartene à u sottogenu di u virus orthopox di a famiglia Poxviridae.In questu subgenus, solu u virus di a variola, u virus di a vacca, u virus di a vaccinia è u virus di a variola di scimmia pò causà infezzione umana.Ci hè una immunità incruciata trà i quattru virus.Monkeypox virus hè rettangulari in forma è pò cresce in cellule Vero, pruvucannu effetti cytopathic.

Macro & Micro-Test facilita a screening rapidu di Monkeypox2

Imàgini di microscopiu elettronicu di u virus di a variola di scimmia matura (a sinistra) è i virioni immaturi (a destra)

L'omu sò infettati da a variola di scimmia, principarmenti per via di a morsa di un animali infettatu, o di u cuntattu direttu cù u sangue, i fluidi di u corpu, è e lesioni di a variola di scimmia di un animale infettatu.Di solitu u virus hè trasmessu da l'animali à l'omu, è in ocasioni pò ancu esse infezzione da l'omu à l'omu.Hè generalmente cridutu chì hè trasmessu per via di gocce respiratorii tossiche durante u cuntattu direttu è prolongatu faccia à faccia.Inoltre, a monkeypox pò ancu esse diffusa per u cuntattu direttu cù i fluidi di u corpu di una persona infettata o articuli contaminati da virus, cum'è vestiti è letti.

UKHSA hà dettu chì i sintomi iniziali di l'infezzione di a variola di scimmia includenu febbre, mal di testa, dolori musculari, mal di schiena, linfonodi gonfi, friddi è fatigue.I Pacienti sviluppanu ancu qualchì volta un rash, di solitu prima nantu à a faccia è dopu in altre parti di u corpu.A maiò parte di e persone infettate si ricuperanu in pochi settimane, ma altri sviluppanu malatie severi.In vista di i rapporti successivi di i casi di monkeypox in parechji paesi, u sviluppu di kit di rilevazione rapida hè urgentemente necessariu per evità a diffusione rapida di u virus.

U Kit di rilevazione di l'acidu nucleicu di u virus Monkeypox (PCR di fluorescenza) è u Kit di rilevazione di l'acidu nucleicu di u virus Orthopox Virus Universale / Monkeypox Virus (PCR di fluorescenza) sviluppatu da Macro-micro Test aiutanu à detectà u virus di a variola di scimmia è à truvà i casi di infezzione in u tempu.

I dui kits ponu risponde à e diverse bisogni di i clienti, aiutanu à u diagnosticu rapidu di i pazienti infettati, è migliurà assai a rata di successu di trattamentu.

Nome di u produttu

Forza

Kit di rilevazione di l'acidu nucleicu di u virus Monkeypox (PCR di fluorescenza)

50 teste/kit

Orthopox Virus Universal Type/Monkeypox Virus Kit di rilevazione di l'acidu nucleicu (PCR di fluorescenza)

50 teste/kit

● Orthopox Virus Universal Type / Monkeypox Virus Nucleic Acid Detection Kit (Fluorescence PCR) pò copre i quattru tipi di orthopoxviruses chì causanu infezzione umana, è à u stessu tempu detectà u virus Monkeypox attualmente populari per fà u diagnosticu più precisu è evità a manca.Inoltre, un tubu di buffer di reazzione hè utilizatu, chì hè faciule d'operare è risparmià i costi.
● Utilizà l'amplificazione PCR rapida.U tempu di deteczione hè cortu, è i risultati ponu esse ottenuti in 40 minuti.
● U cuntrollu internu hè introduttu à u sistema chì pò monitorà tuttu u prucessu di prova è assicurà a qualità di prova.
● Alta specificità è alta sensibilità.U virus pò esse rilevatu à una cuncentrazione di 300Copies/mL in a mostra.A rilevazione di u virus di a variola di scimmia ùn hà micca croce cù u virus di a variola, u virus di a variola bovina, u virus di a vaccinia, etc.
● Dui test kits ponu scuntrà differente bisogni di i clienti.


Tempu di Postu: Aug-01-2022