Macro & Micro - Test hà ricevutu u marcatu CE nantu à u Kit d'autotest COVID-19 Ag

SARS-CoV-2 Virus Antigen Detection hà ottenutu u certificatu d'autotest CE.

U 1 di ferraghju di u 2022, u Kit di Rilevazione di Antigene Virus SARS-CoV-2 (metudu d'oru colloidale) - Nasale sviluppatu indipendentemente da Macro&Micro-Test hè stata premiata cù u certificatu d'autotest CE emessu da PCBC.

A certificazione d'autotesta CE richiede à l'organismu notificatu di l'UE di realizà una rivisione tecnica rigorosa è una prova di i prudutti di i dispositi medichi di u fabricatore per dimustrà chì a prestazione di u pruduttu hè sicura è affidabile, è chì risponde à e norme tecniche pertinenti di l'UE prima di emette stu certificatu.NO: 1434-IVDD-016/2022.

Macro&Micro-Test hà ricivutu u marcatu CE nantu à u Kit d'autotest di COVID-19 Ag1

Kit COVID-19 per a prova in casa
SARS-CoV-2 Virus Antigen Detection Kit (metudu d'oru colloidale) - Nasale hè un pruduttu di prova di rilevazione rapida simplice è convenientu.Una persona pò compie a prova sana senza alcuna assistenza di strumentu.Specimen nasale, tuttu u prucessu hè indolore è faciule.Inoltre, furnimu una varietà di specificazioni per a vostra scelta.

Macro&Micro-Test hà ricivutu u marcatu CE nantu à COVID-19 Ag Self-Test Kit2
Macro&Micro-Test hà ricivutu u marcatu CE nantu à u Kit d'autotest di COVID-19 Ag3

Offriamu 1test/kit, 5tests/kit, 10tests/kit, 20tests/kit

Aderendu à u principiu di "Diagnòsticu precisu, forma una vita megliu", Macro&Micro-Test hè impegnatu in l'industria medica di diagnostica globale.Attualmente, l'uffizii è i magazzini d'oltremare sò stati stabiliti in Germania, è più uffizii è magazzini d'oltremare sò sempre stati stabiliti.Aspittemu cun voi a crescita di Macro&Micro-Test!

Profilu di a cumpagnia
Macro&Micro-Test hè stata cuncentrata nantu à a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di novi tecnulugii di rilevazione è novi reagenti diagnostichi in vitro, cuncintrati in l'innuvazione indipendente è a fabricazione sofisticata, è hà una squadra prufessiunale di ricerca è sviluppu, pruduzzione è gestione.

A cumpagnia esistenti di diagnosi moleculare, immunologia, POCT è altre piattaforme tecnologiche, e linee di prudutti copre a prevenzione è u cuntrollu di e malatie infettive, teste di salute riproduttiva, teste di malatie genetiche, teste persunalizate di geni di droga è teste di virus SARS-CoV-2 è altri campi di cummerciale.

Ci sò laboratorii di R&D è workshop GMP in Beijing, Nantong è Suzhou.Frà elli, l'area tutale di i laboratorii di ricerca è sviluppu hè di circa 16 000 metri quatratu, è più di 300 prudutti sò stati sviluppati cù successu.Hè una impresa d'innuvazione scientifica è tecnologica chì integra reagenti, strumenti è servizii di ricerca scientifica.


Tempu di Postu: Aug-01-2022