A mostra CACLP 2022 hè finita cun successu!

Da u 26 à u 28 d'ottobre, a 19th China Association of Clinical Laboratory Practice Expo (CACLP) è a 2a China IVD Supply Chain Expo (CISCE) si sò tenute cù successu in Nanchang Greenland International Expo Center!In questa mostra, Macro & Micro-Test hà attiratu parechji espositori cù a nostra tecnulugia LAMP di punta di l'industria è soluzioni di guida di i medicazione!

suluzioni di guida di i medicazione 24

1.Easy Amp - Piattaforma di rilevazione di amplificazione isotermica rapida
U Sistema di Rilevazione di Amplificazione Isotermale in tempu reale Easy Amp, sviluppatu indipindente da Macro & Micro-Test, hà attiratu assai attenzione cù a so tecnulugia innovativa.
Easy Amp pò esse rilevatu in ogni mumentu è i risultati sò dispunibili in 20 minuti.Pò esse usatu cù una varietà di prudutti di rilevazione di l'acidu nucleicu di amplificazione isotermica di sonda di digestione enzimatica.A nostra linea di prudutti copre a rilevazione di infizzioni respiratorii, infezioni da enterovirus, infezioni fungi, infezioni da encefalite febbrile, infizzioni riproduttivi è altre malatie.

suluzione di guida di medicazione 25
suluzioni di guida di i medicazione 26
suluzione di guida di medicazione 27

2.Pharmacogenomic products - CYP2C9 & VKORC1 Medication Guidance
Macro & Micro-Test furnisce dui prudutti di rilevazione di geni CYP2C19, CYP2C9 è VKORC1 appruvati da NMPA, chì sò usati per guidà clinicamente a medicazione precisa di CYP2C9 è VKORC1 è migliurà a sicurità di i medicazione di i pazienti.I prudutti ponu esse usatu in cardiologia, chirurgia vascular, dipartimentu di neurologia è altri dipartimenti clinichi.Puderà aiutà i clinichi à fà un usu clinicu raziunale di droga.

suluzioni di guida di i medicazione 28
suluzioni di guida di medicazione 29

suluzioni di guida di i medicazione 30

Macro & Micro-Test hà attrattu diversi clienti da teste genetiche è servizii di ricerca scientifica in relazione à a rilevazione di diagnosi precisa è soluzioni in molecule è immunizazione in questa mostra. suluzioni di guida di i medicazione 31

Basatu nantu à a dumanda Arradicata in salute Impegnata à l'innuvazione

A mostra CACLP hè finita cun successu !

Aspittemu di scuntrà voi a prossima volta!

A 54th World Medical Forum International Exhibition, MEDICA

Stand: Hall 3-3H92

Date di l'esposizione: 14-17 nuvembre, 2022

Situazione: Messe Düsseldorf, Germania

suluzioni di guida di i medicazione 32 

Per piacè aspettate più prudutti di tecnulugia innovatori per esse lanciati da Macro & Micro-Test per a vostra vita sana!

L'uffiziu tedescu è u magazzinu d'oltremare sò stati stabiliti, è i nostri prudutti sò stati vinduti in parechje regioni è paesi in Europa, u Mediu Oriente, l'Asia Sudueste, l'Africa, etc. Aspittemu a crescita di Macro & Micro-Test cun voi!


Tempu di pubblicazione: 31-oct-2022